Diensten

“No one is more cherished in this world than someone who lightens the burden of another.”

-Joseph Addison

Particulieren

NL: Als particulier kan je me inhuren voor het volgende:

  • het organiseren en regelen van je huishouden (hulp met het managen van kinderen/school/bso ed)
  • jullie agenda beheren
  • koken/voorbereiden 
  • boodschappen
  • personal shopping (kleding, cadeau’s,boodschappen)
  • verzorgen van van  feest, verjaardag, kinderfeestjes of een ander event
  • boeken van hotels, vakanties, restaurants, theater, concerten ed
  • administratie/inbox
  • ontvangen van monteurs ed
  • offertes aanvragen
  • (onafgemaakte) klussen
  • interieur (re)styling

Individuals

ENG: As a private individual you can hire me for the following:

  • organizing and arranging your household (help with managing children/school/out-of-school care, etc.)
  • manage your calendar
  • cooking/preparing
  • doing groceries
  • personal shopping (clothing, gifts, groceries)
  • taking care of party, birthday, children’s parties or any other event
  • booking hotels, holidays, restaurants, theater, concerts,           etc
  • administration/inbox
  • receiving mechanics, etc
  • request for quotes
  • (unfinished) jobs/chores
  • interior (re)styling

Bedrijven

Voor bedrijven ben ik op interim basis in te huren voor diverse (office) management/personal assistent functies. 

Denk hierbij aan: 

  • administratie
  • agenda
  • het boeken van reizen
  • de ontvangst bezoekers en afhandeling van telefonisch verkeer/ beoordelen van binnenkomende telefoongesprekken
  • het beheren van personele zaken: beheren van personeelsdossiers, bewaken van het proces m.b.t. functioneringsgesprekken, registratie van overuren, verlof, ziekte, kilometers ed.
  • social media

Businesses

For companies I can be hired on an interim basis for various (office) management/personal assistant positions.

Think about:

  • administration
  • agenda
  • booking travel
  • the reception of visitors and handling of telephone traffic / assessment of incoming telephone calls
  • managing personnel matters: managing personnel files, monitoring the process regarding performance interviews, registration of overtime, personal leave, illness, mileage, etc.
  • social media
organiseren